Innovasjon Gardermoen er 25 år i år, og torsdag presenterte Remy Skogstrand og kompani ny logo som skal ta dem inn i framtiden.
Innovasjon Gardermoen er en medlemsorganisasjon som arbeider for utvikling av næringslivet i regionen og økt verdiskaping i medlemsbedriftene.
«Vi samarbeider med kommunene og næringslivet mot gode løsninger.» står det på hjemmesiden til Innovasjon Gardermoen – som fra torsdag ettermiddag fikk helt nytt design, samtidig som ny logo og profil ble vist for første gang på Gardermokonferansen.
Spire
Det er kommunikasjons- og teknologibyrået Spire som har jobbet fram ny logo og profil for Innovasjon Gardermoen.
– Vi hadde veldig lyst på denne jobben, sier strategisk rådgiver hos Spire Ole Marius Simonsen og designer Cecilie Nystrand til Jessheimpuls.
Den tredje fra Spire som har jobbet med prosjektet heter Joakim Viken. Han var ikke til stede da bildet ble tatt.
FRAMTIDEN:Innovasjon Gardermoens Ida Luke Muggerud (t.v.), Remy Skogstrand og Marianita Hustveit har fått Spire med seg på laget i utformingen av ny logo og visuell kommunikasjon. Ole Marius Simonsen og designer Cecilie Nystrand fra Spire i bakgrunnen.
Tungvekter
Og nettopp Gardermokonferansen har utviklet seg til å bli en viktig møteplass og – tør man nesten påstå – stedet å være for næringslivet i vår region.
– Vi ser at antall påmeldte til konferansen har mer enn doblet seg de siste årene, og det tar vi som et kvalitetstegn, sier daglig leder Remy Skogstrand på vegne av trioen som utgjør Innovasjon Gardermoen. De to andre er prosjekt- og markedsansvarlig Marianita Hustveit og eventkoordinator Ida Luke Muggerud.
Skogstrand har vært daglig leder de to siste årene, og han merker resultater av strategien om å gjøre Innovasjon Gardermoen mer synlig. Det har gjengen fått til gjennom ett arrangement i uka.
– Det er heftig til tider, men vi føler at vi er blitt mer synlige.
Næringsforum
Innovasjon Gardermoen er også involvert i etableringen og sjøsettingen av Ullensaker næringslivsforum.
Gardermokonferansen 2024 ble arrangert i dag, 7. november, og også der har antall påmeldte skutt i været de siste årene.
Konferansen tar opp viktige temaer som berører utviklingen i regionen og områdene rundt. Den henvender seg til brede interessegrupper i samfunnet, og deltakerne er representert fra mange miljøer; næringslivet, kommuner, fylker, forskningsmiljøer, skoler og interesseorganisasjoner.
Gardermokonferansen skal gi impulser til nytenkning og nyskapning og invitere til debatt om sentrale nærings- og samfunnsspørsmål.
– Det er også vårt inntrykk at Gardermokonferansen er blitt en viktig arena for næringslivet, sier Skogstrand.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Vi antar at du er ok med dette, men du kan velge bort hvis du ønsker det.OKAVSLÅLES MER
Privacy & Cookies Policy
Personvernoversikt
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din mens du navigerer gjennom nettstedet. Ut av disse lagres informasjonskapslene som er kategorisert som nødvendige i nettleseren din, da de er essensielle for at de grunnleggende funksjonene til nettstedet skal fungere. Vi bruker også tredjeparts informasjonskapsler som hjelper oss å analysere og forstå hvordan du bruker denne nettsiden. Disse informasjonskapslene lagres kun i nettleseren din med ditt samtykke. Du har også muligheten til å velge bort disse informasjonskapslene. Men å velge bort noen av disse informasjonskapslene kan påvirke nettleseropplevelsen din.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.